Service & contact voor ZZP en MKB

Allure levert energie voor de zzp'er en mkb'er

Wanneer en aan wie geef ik mijn meterstanden door?

Sinds 1 augustus 2013 zijn energieleveranciers verantwoordelijk voor het opnemen, controleren en vaststellen van de meterstanden. Daarom vragen we ieder jaar de meterstanden bij je op. Als je een slimme meter hebt, wordt de stand door ons uitgelezen. Je hoeft dan geen meterstanden aan ons door te geven. Als voorwaarde geldt dat de slimme meter administratief aan staat.

We gebruiken de meterstanden om de jaarnota of eindnota op te maken. Geef je meterstanden op tijd door. Hiermee voorkom je dat wij zelf een inschatting moeten maken. Als wij na herhaald verzoek geen meterstanden ontvangen, komen we met een schatting.

De netbeheerder komt minimaal eens per drie jaar bij je langs om je meterstanden op te nemen en te controleren of de meter of slimme meter nog goed werkt. De meters in jouw meterkast zijn en blijven eigendom van de netbeheerder.

 

Meer over Meterstanden

Wanneer gaat mijn nieuwe energiecontract in?

Je ontvangt ons contract per e-mail. Het contract (de leveringsovereenkomst) gaat vanaf dat moment direct in. In het contract staat de ingangsdatum en de looptijd van de vaste prijs die we hebben afgesproken.

Wil je de startdatum van het contract aanpassen? Neem dan contact op met jouw Allure servicemedewerker.

Meer over Overstapservice

Service voor grootzakelijke klanten

Wij zijn een service- en klantgericht organisatie waarbij u als zakelijke klant centraal staat. Kunt u niet vinden wat u zoekt? Neem gerust contact met ons op, wij helpen u graag verder.

 

Contactformulier

a

Klantenservice Zakelijk: 085-90 22 930

Elke werkdag zijn we bereikbaar van 9:00 tot 17:00


l

Allure Energie ook op social

Wij zijn bereikbaar via Facebook en Twitter!
Iedere maandag t/m vrijdag van 9:00 tot 17:00


f

Adresgegevens

Allure Energie

Romhof 12A

9411 SC Beilen

Postadres

Postbus 51

9410 AB Beilen